בעת פנייה לתורמים פוטנציאליים ישנה חשיבות עצומה לצירוף חומרים תדמיתיים בנוסף למסמכים הנוגעים לפרויקט הספציפי לשמו מתבצע תהליך גיוס הכספים. יש לתכנן הפקת חומרים אלו בקפידה, ולראות בהם חלק בלתי נפרד ממערך פיתוח משאבים של כל עמותה.
הפקת חומרי תדמית מקיפים אלו תאפשר לתורמים הפוטנציאליים להתרשם מן העמותה ומסיכויי להוציא אל הפועל את הפרויקט המדובר הודות לתרומתם. במידה ויתרשמו לחיוב, הנטייה להיענות לבקשה לתרומה תגבר, בין אם מדובר על קרן פילנתרופית או אנשי עסקים. רצוי להתייעץ עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון בהפקת חומרים תדמיתיים עבור עמותות, רצוי בתחום פעילותה. זאת, בכדי לוודא כי המשאבים שתפנה העמותה לצורך כך לא יתבזבזו לשווא. אנשי מקצוע יוכלו לייעץ לגבי הפורמט הרצוי להפקת החומרים, בחירת התוכן וניסוח שיווקי שלו כמו גם עיצוב גרפי של החומרים. כאמור, הפקת חומרים תדמיתיים צריכה להיעשות כחלק ממערך כולל של פיתוח משאבים לעמותה. לכן, מומלץ להשתמש בשירותי חברה אשר מציעה את כלל השירותים הנדרשים לניהול תהליכי גיוס כספים לעמותה. המרכז לגיוס כספים מציע מגוון שירותים לעמותות, הן בשלבים הראשוניים של פיתוח התוכנית האסטרטגית לשם גיוס משאבים לעמותה או ייעוץ, ליווי והדרכה בכל הנוגע לגיוס כספים לעמותה, והן בשלבים מתקדמים יותר כגון כתיבת בקשות מקצועיות לקרנות פילנתרופיות בחו"ל, הפקת חומרים תדמיתיים ויח"צ עבור העמותה, וכן ליווי וסיוע במהלך ביקורים של נציגי קרנות פילנתרופיות במשרדי העמותה ובאזורי פעילות. |